Prof. dr. sc. Dubravka Botica, voditeljica projekta
Odsjek za povijest umjetnosti, Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Dubravka Botica (Zagreb, 1976.), studirala je germanistiku i povijesti umjetnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Magistarski rad iz povijesti umjetnosti obranila je 2003., a 2007. doktorsku disertaciju Četverolisne crkve u srednjoj Europi – problem tipologije sakralne arhitekture XVIII. stoljeća, koju je izradila pod mentorsktvom akademika Vladimira Markovića. U više navrata usavršavala se u inozemstvu: tijekom 2002. i 2006./2007. boravila je kao stipendist DAAD-a na Ludwig-Maximilians-Universitätu u Münchenu te u više navrata na Institut für Kunstgeschichte Universität Wien u Austriji.
Zaposlena je na Odsjeku za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu na Katedri za umjetnost renesanse i baroka, a u prosincu 2021. izabrana je u zvanje redovitog profesora. Drži nastavu na preddiplomskom, diplomskom studiju i doktorskom studiju povijesti umjetnosti. Područje istraživanja usmjereno je na umjetnost i arhitekturu novog vijeka, posebno na mjesto hrvatske arhitekture u srednjoeuropskom kontekstu, na istraživanje uloge naručitelja i formiranja zbirki te povijest i metodologiju povijesti umjetnosti. Sudjelovala je u nekoliko znanstveno-istraživačkih i velikih izložbenih projekata, od 2010. do 2014. bila je voditeljica nastavno-istraživačkog projekta Multidisciplinarna istraživanja kompleksa dvorca Brezovica (Povelja Društva povjesničara umjetnosti Hrvatske za 2012. godinu i dvije Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu). Koautorica je izložbe i istoimenog kataloga Arhitektura i performans: grafike iz Kraljevskog kabineta Luja XIV, Muzej za umjetnosti i obrt u Zagrebu, održane 2015. godine. Za tu izložbu te znanstvenu knjigu Barokne četverolisne crkve u sjeverozapadnoj Hrvatskoj (Školska knjiga, Zagreb, 2015.) dobila je Godišnju nagradu Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu za 2016. godinu. Članica je Društva povjesničara umjetnosti Hrvatske, EAHN, SOG18 (Gesellschaft zur Erforschung des 18. Jahrhunderts im südöstlichen Europa) u Grazu. S Teodorom Shek-Brnardić pokrenula je krajem 2022. istraživačku grupu IGOS za istraživanje 18. stoljeća u hrvatskim zemljama. Bavi se i prevođenjem stručnih tekstova iz povijesti umjetnosti s njemačkog jezika.